Recent Posts

Wednesday, January 12, 2011

WILW


linking up with Jamie today!


what am i loving today?
Do It YOURSELF Projects!

I have GOT to try these DIY crafts pronto! they are so adorable! i want to spice up my rooms (home and the apartment) and some of these would be perfect!! check em out! I linked all the pics so you can find the tutorials!

1. pom poms!
i think these FABRIC pom poms are so cute! i've made tissue paper pom poms but these look a little nicer! i'm not sure where I'd hang them, but i'd find somewhere! haha any suggestions?


2. heartfelt wreath!
i love this heart wreath! you could do any color to match your room! and its made with FELT! it would be so cheap and looks pretty easy to make too!


3. Be Mine!
this be mine frame is soooo cute! its kinda valentines-y but you could put any word on it for any occasion! I think putting my initials on it would be cute!


4. yarn and felt letters!

i didn't exactly find a tutorial.. just a picture and a place you could buy them. but i think i could figure out a way to make them myself! aren't they cute??


5.Flower Shades
how cute are these? i am a daisy fanatic but the roses are so cute too! i think these would be so cute next to a comfy chair for reading!


i hope everyone is having a lovely wednesday! share some of your DIY projects!

-Mere

16 comments:

Leslie said...

I'm in love with all of these!! I need to go hit up hobby lobby now

Sarah said...

I've been sooo into DIY projects as of late! These are all adorable!

Meri said...

Hey- I'm a new visitor. What a bunch of fun ideas to try (especially now in the midst of winter with nothing to do outside!)
Cheers!
Meri
merigoesround.blogspot.com

Meri said...

Oh, I'm a Meredith too, btw :)

diana kang said...

these are beautiful! xx

$75 to swimspot if you are interested!

http://ddianakangg.blogspot.com/2011/01/its-giveaway-time-oh-yeah-oh-yeah.html

its simple love said...

Love those pom poms! and the yarn covered letters. Oh wow. Such inspiration!

Rach

Megan said...

Wow...love every single project! I definitely want to try the frame and the poms out!!

Jamie said...

Thanks for playing along!

What FUN projects! They're all so cute :)

Rachel said...

love love love all of these crafts!

Mallory said...

I LOVE those pom poms and letters!

cRk said...

What cute caftry ideas!!!

amanda said...

these are soooo adorable! glad you shared them!

Rachel said...

Love the letters! I am totally doing that!!

Ramblin' Blonde said...

OMGSH all of those projects are so cute! Especially the pom poms. How did you make them? I so want to decorate my apartment with them. New blogger and follower :)

knack said...

oh, I m totally loving the fabric pom poms...I too have made the tissue ones, but the fabric ones would be awesome! I think I'll try them!

.....oh, and the yarn letters are my sisters creations! Thank you for featuring them...I'll have to send her over!

Thanks so much for visiting knack! I love it here at your place too!

xo

Savannah said...

Thanks so much for entering my giveaway!!! I have you down for 1 entry!! Love all of these cute DIY ideas!!!

Post a Comment